خلاقیت - قدرت - ایده24 سپتامبر, 2020

بازاریابی جاذبه ای چیست و چه مزایایی دارد؟

بازاریابی جاذبه ای چیست و چه مزایایی دارد؟

بازاریابی جاذبه ای، بازاریابی ربایشی یا بازاریابیدرونگرا (Inbound Marketing) نوعی از بازاریابی است که به جای تلاش در جهت جلب توحه مخاطب، به طور طبیعی (در هنگام نیاز مخاطب) باعث جذب کاربر به سمت شما می شود. به عبارت دیگر در بازاریابی جاذبه ای به جای اینکه شما به سمت مشتری بروید، اقدامات و سیاست هایی را پیاده می کنید که نظر او به سمت شما جلب شود و خودش به سراغتان بیاید. (نظر مشتری را به سمت خود جذب می کنید)تولید محتوا چیست

بیشتر بدانید :

تولید محتوا چیست

بازاریابی جاذبه ای یا بازاریابی درونگرا که در این مطلب از بازاریابی جاذبه ای استفاده می کنیم از جمله مواردی است که می بایست برای وبسایت یا کسب و کارتان با آن آشنایی داشته باشید.
اگر احساس می کنید که تسلط کاملی بر این نوع بازاریابی ندارید، مطالعه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با این ‌گونه مهم و مؤثر از بازاریابی، انواع آن و نقاط تمایزی که با سایر انواع بازاریابی دارد راهگشا خواهد بود.

انواع بازاریابی جاذبه ای

از جمله رایج‌ترین نمونه‌های بازاریابی جاذبه ای می‌توان به پست‌های وبلاگی، پادکست‌ها، خبرنامه‌های پرمحتوای ایمیلی، پست در شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای کاربردی و آموزنده اشاره کرد. در نقطه مقابل بازاریابی جاذبه ای یا درونگرا نوع دیگری از بازاریابی وجود دارد که با عنوان «بازار