خلاقیت - قدرت - ایده19 فوریه, 2020
راهنما سئو

راهنمایی نهایی سئو ۲۰۲۰

راهنمای نهایی سئو در سال 【۲۰۲۰】

راهنما سئو برای شفاف سازی : این مقاله یک پیش بینی معمولی از سئو در سال ۲۰۲۰ نیست ، بلکه مهمترین روند سئو در سال اینده را شامل میشود. الان بهترین زمان برای استراتژی های جدید چیدن میباشد.

بنابراین اگر به دنبال بهبود سئو سایت خود در سال جدید هستید ، این راهنمایی جامع را دوست خواهید داشت.

اتوریتی دامنه

اتوریتی دامنه قبلا درباره ی لینک ها بود ولی دیگر فقط مربوط به لینک ها نیست.

امروزه ، گوگل سایت شما را بر اساس تخصص ، اعتبار و قابلیت اطمینان ارزیابی می کند.

همچنین دامنه از نظر E-A-T اعتبار سنجی می شود. از بسیاری جهات ، E-A-T Domain Authority 2.0 است.

دستورالعمل های مربوط به کیفیت گوگل در سال گذشته به طور جدی روی E-A-T متمرکز شدند.راهنما سئو

بیشتر بدانید :

اگر بخواهیم واضح تر باشیم :

در گوگل بررسی E-A-T سالها بخشی از دستورالعمل ها بوده است. اما به نظر می رسد گوگل به مرور بیشتر بر E-A-T توجه میکند.

به عنوان مثال ، بخش” چگونه جستجو گوگل کار میکند “ عنوان می کند که آنها می خواهند “منابع معتبر” را رتبه بندی کنند.

۱- منابع معتبر

۲- محتوای تخصصی و معتبر

( حتی E-A-T را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی کلیدی ذکر می کنند.)

در اینجا نحوه درست کردن E-A-T سایت شما آورده شده است :

متخصص باشید (یا متخصص استخدام کنید)

اگر مترجمان آزاد را برای نوشتن مطالب خود استخدام می کنید ، دچار مشکل می شوید

دلیل این امر است که گوگل می خواهد محتواهایی را که توسط کارشناسان معتبر در رشته خود نوشته شده است ، به نمایش بگذارد.

آنها حتی تا آنجا پیش می روند که می گویند محتوای پزشکی باید توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی نوشته شود.

در حقیقت ، Google ممکن است از شکل جدیدی از نویسندگان Google استفاده کند تا بفهمد چه کسی در پشت یک قطعه محتوا قرار دارد … و اینکه آیا آنها متخصص در آن فضا هستند یا خیر.

بنابراین اگر می خواهید محتوای شما در سال ۲۰۲۰ رتبه بندی شود ، باید مطالبتان توسط افرادی که به حوزه کاری تسلط دارند، نوشته شود.

شفاف باشید

گوگل احتمالاً روی سیگنالهای خارج از سایت متمرکز شده است تا E-A-T سایت شما را بفهمد.

به گفته کارمندان گوگل این دستورالعمل ها زمان زیادی را صرف ارزیابی خود سایت می کنند.راهنما سئو

به عنوان مثال ، راهنمایی ها به ما میگویند که:

 ما انتظار داریم ، اکثر وب سایت ها اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی مسئول وب سایت است ، و چه کسی محتوا را ایجاد کرده است ، و همچنین برخی از اطلاعات تماس ( اطلاعات بیزنس و اصلی شرکت ) را در اختیار کاربران بگذارد. )

به این معنی که موارد زیر رعایت بشود :

داشتن اطلاعات کامل صفحات

به راحتی پیدا کردن صفحه تماس با ما

منابع و لینک های خارجی به منابع

خط مشی رازداری و شرایط خدمات

ذکر دقیق نکات مربوط به مقاله توسط نویسنده

 مرجع باشید

بیشتر ارزیابی گوگل از E-A-T خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد.که معقول است

هر فرد تصادفی می تواند ادعا کند که یک متخصص است. اما آیا سایت های دیگر با شما موافق هستند؟ این یک داستان کاملاً متفاوت است

در واقع ، دستورالعمل های گوگل بیان می کند که:

وقتی وب سایتی مطلبی انتشار میدهد، اما منابع خارجی معتبری با آنچه وب سایت می گوید مخالف هستند ، به منابع خارجی اعتماد کنید.

پس توجه کنید ، علاوه بر ایجاد یک سایت عالی ، چگونه می توانید کاری کنید که افراد دیگری سایت شما را به عنوان منبع در سایت خود معرفی کنند؟

در مرحله اول ، شما باید در بسیاری از وب سایت های مورد اعتماد دیگران باشید تا از شما به عنوام مرجع یاد کنند.راهنما سئو

چیزی شبیه به این می تواند به گوگل کمک کند تا شما را به عنوان یک متخصص در مورد موضوع مشخص کند

دوم اینکه ، سایت شما به طور کلی باید با یک موضوع خاص در ارتباط باشد، تا اعتبار وب سایت باید در مورد آنچه نظرات کارشناسان می گویند سنجیده شود.

باز هم ، این موارد ذکر شده به وضیعت خارج از سایت (off page )شما ربط دارد که به طور خاص ، از نویسندگان دیگر در حوزه کاری مربوطه از شما نام ببرند.

افزایش جستجوی تصویری در گوگل

آیا جستجوی تصویری میتواند ، عاملی تغییر دهنده در سئو باشد ؟ هنوز نه . اما جستجوی تصویری گوگل در سال ۲۰۲۰ افزایش پیدا خواهد کرد.

آنچه شما باید بدانید:

جستجوی تصویری در حال اجرا شدن است.

نسبت به گذشته افراد بیشتری جستجوی تصویری انجام می دهند.

نگاهی به این آمار بیندازید:

گوگل لنز ۱ میلیارد بار استفاده شده است

پینترست ۶۰۰ میلیون جستجو تصویری در هر ماه دریافت می کند

 ۳۶درصد کاربران آمریکایی از جستجوی تصویری استفاده میکنند.

فناوری جستجوی تصویری در حد دیوانه کننده ای خوب است !

جستجوی تصویری هنوز در مراحل ابتدایی است. اما باز هم واقعاً خوب کار می کند.گوگل لنز را در تلفن خود باز کرده و شروع به اسکن وسایل اطراف اتاق کنید. خیلی زود متوجه میشوید که تقریبا همه چیز را شناسایی می کند. امروزه ، گوگل لنز می تواند ۱ میلیارد شی را شناسایی کنند و این تعداد هر روز در حال افزایش است.

مردم تمایل دارند جست و جوی خود را با تصاویر انجام دهند

اگر یکبار از جست و جوی تصویری استفاده کرده باشید ، خیلی سریع متوجه میشوید ، جست و جوی تصویری میتواند از خیلی جهات کمک کننده باشد ، مثل:

• خرید کردن

• جهت یابی

• تشخیص علائم

• بررسی کسب و کار های محلی

• ترجمه کردن

• دستور پخت غذا

• اطلاعات تغذیه ای و …

به همین دلیل است که ۶۲٪ کاربران جوان تمایل به استفاده از فناوری جستجوی تصویری دارند.

بهینه سازی برای جستجوی تصویری

اگر می خواهید در نتایج جست و جوی تصویری ظاهر شوید ، سئو تصویر راه رسیدن به آن است. بنابراین باید از نام های توصیفی برای فایل استفاده کنید و برای هر عکس متن جایگزین بنویسید.راهنما سئو

اما این اولین قدم شماست. طبق گفته ها، گوگل قصد دارد در نتایج خود از تصاویر صفحات معتبر استفاده کند .

اعلانات گوگل :

برای تازه کاران ، قدرت و آتوریتی یک سایت ، مهم ترین سیگنال در رتبه بندی است. اما ما محتوای تازه را در اولویت قرار میدهیم ، بنابراین شما در نتایج اولیه گوگل سایت هایی رو میبینید که به روز تر هستند و اکنون اولویت ما وب سایت هایی است که در بین محتوای اصلی خود و بالای صفحات از تصویر استفاده کرده باشند.

ویدئو همچنان در اوج

ویدئو های آنلاین همچنان در حال اوج گرفتن هستند، در واقع ، طبق گفته سیسکو ، ویدیوهای آنلاین تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۸۰ درصد ترافیک را تصاحب میکنند. با این وجود باز هم ممکن است نیاز دنیا برطرف نشود.

با اینکه در واقعیت ویدیو های زیادی در دنیا وجود دارد ، HubSpot اعلام کرده است که ۴۳٪ از مردم هنوز دنبال ویدیو های بیشتری هستند.

به طور خلاصه :

اگر ویدیو جزء برنامه های بازاریابی دیجیتال شما نیست ، بازنده هستید.

در اینجا نحوه استفاده از ویدیو برای بهبود سئو در سال جدید آورده شده است :

ویژگی اسنیپ فیلم

احتمالاً در نتایج جستجو ویدیوهای برتر را مشاهده کرده اید.در حقیقت ، گوگل خلاصه ویدیو ها ی برتر را در اسنیپ نشان میدهد و انتظار میرود در سال ۲۰۲۰ شاهد اسنیپ ویدیو های برتر بیشتری باشیم.

ویژگی های اسنیپ فقط برای محتوای نوشتاری نیست ، جدیدا با استفاده از اسنیپ ویدیو مستقیما میتوانید به لحظه ای دقیق از ویدیو که جست و جو شده است بروید.

در این جا ۳ تا از مهمترین کارهایی که برای برجسته کردن ویدیو با اسنیپ باید انجام بدهید را اورده ایم :

 محتوای خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید :

واضح نشان دادن بخش ها به گوگل کمک می کند تا محتوای ویدیوی شما را بهتردرک کند و راحت تر بتواند بخش های مختلف ویدیو را در اسنیپ نشان دهد.راهنما سئو

ویدیو خود را برای سئو بهینه کنید

گوگل از عنوان ، توضیحات و برچسب های شما استفاده می کند تا بفهمد ویدیوی شما درمورد چیست.

بنابراین علاوه بر انتشار ویدیو هایی که بخش های واضحی دارند ، مطمئن شوید که فیلم شما برای سئو بهینه شده است.

در حقیقت ، یک مطالعه کوچک هاب اسپات روی اسنیپ ۱۶۵ ویدیو نشان داد که ۸۰٪ از آنها حاوی یک کلمه کلیدی در عنوان هستند.

 تهیه نسخه متنی ویدیو

زیرنویس هایی که به طور خودکار یوتیوب تولید می کند واقعاً خوب هستند اما ۱۰۰ درصد نیست.

بنابراین برای افزایش شانس اینکه یوتیوب و گوگل ویدیو شما بفهمند، برای هر ویدیویی که آپلود میکنید ، متن آنرا نیز به همراهش بیاورید.

کانال یوتیوب خود را رشد دهید

یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است.در حقیقت ، طبق مطالعه ای که توسط رند فیشکین ، بنیانگذار JumpShot انجام شد ، موتور جستجوی یوتیوب دو برابر محبوب تر از بینگ است

با کمال تعجب ، یوتیوب هنوز در حال رشد است.به طور خلاصه ، تعداد افراد بیشتری نسبت به گذشته در یوتیوب به جست و جو میپردازند.

بنابراین اگر می خواهید در سال ۲۰۲۰ از سئو بیشتر استفاده کنید ، توصیه می کنیم محتوا را به طور خاص برای یوتیوب ایجاد و بهینه کنید.به عبارتی یوتیوب موتور جستجوگری است که نادیده گرفته شده است.

بهترین قسمت این قضیه چیست؟

بیشتر بازاریابان برای ساخت ویدیو خیلی تنبل هستند. بنابراین مشاهده ویدیو برایشان خیلی آسان است (با فرض اینکه می دانید چه کاری انجام می دهید)

به عنوان مثال ، کانال ما ۲۶ فیلم دارد و این ۲۶ فیلم بیش از ۲۲۴K بازدید در ماه تولید می کنند و همانطور که انتظار میرود ، تعداد خوبی از این بینندگان به مخاطبین وب سایت و مشتریان تبدیل می شوند.

وقتی ویدیوهای بهینه سازی شده خود را در یوتیوب منتشر می کنید ، سهم بیشتری از گوگل را از آن خود خواهید کرد.

چرا؟ خوب ، برای مبتدیان: ۵۵٪ از کل نتایج جستجوی گوگل حاوی حداقل یک ویدیو است و تقریباً تمام این ویدیو ها از یوتیوب هستند.

در اینجا مثالی از مورد آورده شده است:

با توجه به اینکه گوگل صاحب یوتیوب است ، انتظار میرود در سال ۲۰۲۰ تعداد بیشتری از ویدیو های یوتیوب را در نتایج ببینید.

قراردادن ویدیو در پست های بلاگ

اگر مردم می خواهند ویدئو بیشتری ببینند ، چرا همین را به آنها نمی دهید؟

به همین دلیل توصیه می کنیم حتما از ویدیو در پست های وبلاگ خود استفاده کنید، به تجربه ثابت شده است که این کار میزان بانس ریت شما را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد .

بهینه سازی جستجوی صوتی

آیا جستجوی صوتی “مسئله بزرگ بعدی” در بازاریابی دیجیتال است؟

 به نظر می رسد که این طور باشد. ۴۱٪ بزرگسالان در روز حداقل یک جستجوی صوتی انجام می دهند ،جستجوی صوتی انجام شده در گوگل از سال ۲۰۰۸ تا کنون ۳۵ برابر شده است و به طور کلی ۲۰٪ جستجو در تلفن همراه جستجوهای صوتی میباشد .

با دانستن این موضوع ، سئوکاران هوشمند شروع به بهینه سازی برخی از مطالب خود برای جستجوی صوتی می کنند.

نحوه بهینه سازی برای جستجوی صوتی

از سال گذشته تا به امروز بزرگترین مطالعه را درباره جستجو صوتی انجام داده ایم و به این نتایج دست یافتیم :

محتوای شما باید در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد. (ترجیحاً در ۳ لینک اول و برتر گوگل)

ما متوجه شدیم گوگل برای جستجوهای صوتی تمایل دارد از محتواهایی که در ۳ نتیجه برتر هستند ، استفاده کند.

 در مطالب خود یک سؤال و جواب درج کنید.راهنما سئو

اکثریت قریب به اتفاق جستجوهای صوتی مبتنی بر سؤال است .هنگامی که این اتفاق می افتد ، معمولاً گوگل صفحه هایی را انتخاب می کند که شامل سؤال و جواب هستند.

برای مثال :

وقتی جست و جو میکنم:

چطور ماهواره آب و هوایی کار میکند؟

این جواب را میگیریم :

در اینجا خلاصه ای از وب سایت weatherquestions.com آمده است:

ابزاری به نام رادیومتر وجود دارد که می توانند از زمین عکس بگیرد ، در اولین مدار زمین ، این ماهواره در ارتفاعی بسیار زیاد قرار دارد و با همان سرعتی که زمین چرخانده می شود بر فراز استوا میچرخد.

وقتی به صفحه واقعی می رویم ، می بینم که مطالب شامل سوال ما و یک پاسخ کوتاه است:

— چطور ماهواره آب و هوایی کار میکند؟

— ماهواره های هوائی دارای وسایلی به نام رادیومتر هستند که زمین را برای گرفتن تصاویر اسکن می کنند.

دقیقا همان چیزی که الگوریتم جستجوی صوتی گوگل می خواهد ببیند.

در حقیقت ، این یکی از اصلی ترین دلایلی است که صفحات پرسش و پاسخ برای جست و جوی صوتی گوگل عالی هستند.

رتبه گرفتن در Featured Snippet بسیار کمک کننده است

محتوای Featured Snippet در نتایج جست و جوی صوتی استفاده میشود ، الگوریتم گوگل خیلی راحت Featured Snippet های کوچک را کنار هم جمع میکند ، بنابراین منطقی است که از آنها در نتایج جست و جوی صوتی خود استفاده کند.

در حقیقت ، داده های مرتبط به ما نشان می دهد که ۴ تا از ۱۰ نتیجه جستجوی صوتی مستقیماً از یک Featured Snippet تهیه می شود.

بیشتر بدانید :

بهینه سازی برای Featured Snippets

طبق گفته سایت SEMrush حدود ۱۱.۵درصد از کل نتایج جستجو دارای Featured هستند. درواقعFeatured Snippet ها نعداد زیادی کلیک را از رتبه ۱ میدزدند!

❓سوال این است:

🔖چگونه می توان محتوا را با Featured Snippets نشان داد؟

سال گذشته ما تصمیم گرفتیم ، استفاده از Snippets را در اولویت قرار دهیم و این به ما کمک کرد تا با استفاده از چند Featured Snippets به رتبه بهتری برسیم .

مرحله به مرحله ای که استفاده شده را در اینجا آورده ایم:

موقعیت های مناسب برای Snippet را پیدا کنید

اولین قدم شما :

یافتن کلمات کلیدی که از قبل رتبه گرفتند و کلمات کلیدی که دارای Featured Snippet هستند.

چرا تمرکز روی کلمات کلیدی که از قبل رتبه دارند مهم است ؟

حدود ۹۹.۵ درصد از Featured Snippets ها از صفحاتی هستند که در صفحه اول رتبه دارند.

بنابراین اگر ازقبل در بین ۱۰ رتبه برتر قرار نگرفتید ، هیچ شانسی برای بهبود رتبه با Featured Snippet ندارید.

چطور موقعیت های استفاده از Featured Snippetرا پیدا کنیم؟

گزارش “کلیدواژگان ارگانیک” ahrefs

این ابزار کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد که رتبه ای برای آنها بدست آمده و هر کدام دارای Featured Snippets ویژه ای نیز هستند.

اضافه کردن تله Snippets به صفحه

تله اسنیپت ۴۰–۶۰ کلمه از محتواست که برای رتبه گرفتن و کسب جایگاه اسنیپت برتر طراحی شده و استفاده میشود.

چرا ۴۰–۶۰ کلمه؟

ابزار SEMrush نزدیک به ۷ میلیون Featured Snippets را تحلیل کرد و دریافت ، برجسته ترین قطعه ها حاوی ۴۰–۶۰ کلمه هستند.

مثلا:

ما تعاریف کوتاهی برای دام اسنیپت ، هر صفحه از سایت SEO Marketing Hub نوشتیم. این کلمات تعریف شده به رتبه بندی بهتر جایگاه محتوا در Featured Snippets بسیار کمک کرد و سایت Marketing Hub را درکل به سطح دیگری برد.

در این سایت جعبه های کوچکی به پست ها اضافه شد که در واقع شبیه Snippets های گوگل بود.

 محتوای سایت خود را برای انواع Featured Snippets قالب بندی کنید

دام اسنیپت برای به اصطلاح پاراگراف اسنیپت بهتر کار می کند ، حتی اگر پاراگراف ۸۱.۹٪ از کل قطعه اسنیپت را تشکیل دهد …

این تنها مدل نیست ، اگر میخواهید به لیست خود با Featured Snippets رتبه بدهید ، برای زیرعنوان ها لیست تگ h2 یا h3 استفاده کنید.

گوگل این زیرعنوان ها را از محتوای شما بیرون می کشد و آنها را در قسمت Featured Snippets برتر قرار می دهد.

اگر می خواهید رتبه ای در مدل جدولFeatured Snippets داشته باشید ، شما باید یک جدول ایجاد کنید که گوگل بتواند داده ها را به راحتی از آن بیرون بکشد.

به عنوان مثال ، مطالب موجود در جدول وآنچه در اسنیپت جدول ظاهر میشود ، طوری است که مستقیماً ما را به موضوع بعدی سوق می دهد .

استاد هدف جستجو !

 “هدف جستجو “ یک موضوع بزرگ در دنیای سئو سال ۲۰۱۹ بود. محتوایی که با هدف جستجو مطابقت ندارد ، به سادگی رتبه نمیگیرد و برای گوگل گزینه بهتر این هست که دقیقا آنچه کاربر سرچ کرده را به اون نشان دهد.

تولید محتوایی که دقیقا مطابق هدف جستجو باشد یکی از ضروریات در سئو سال ۲۰۲۰ است.

هدف هر کلمه کلیدی را دقیق مشخص کنید

هر کلمه کلیدی دارای یک هدف است ، این هدف ممکن است ، دنبال کردن یک موضوع ، خرید کردن و یا مقایسه بین دو محصول باشد . هرچه محتوای شما با هدف جستجو مطابقت بیشتری داشته باشد ، رتبه بهتری خواهد یافت. بنابراین اولین قدم ،جستجوی کلید واژه هدف شما است.

گاهی اوقات هدف دقیقا در کلمه کلیدی میباشد اما خیلی واضح نیست .بنابراین برای اکثر کلمات کلیدی ، نتایج جستجو تمام موارد مرتبط و مورد نیاز با موضوع را پیشنهاد میکند.

برای مثال کلمه پودر پروتئینی را در نظر بگیرید.کسی که این واژه را جستجو میکند ، ممکن است قصد خرید پروتئین داشته باشد و یا بخواهد درمورد آن مطالبی را یاد بگیرد.

نتایج صفحه اول گوگل به ما میگوید ، اغلب افرادی که کلمه پودر پروتئین را جستجو میکنند ، به دنبال کسب اطلاعات درباره آن هستند.

محتوایی تولید کنید که دقیقا مطابق هدف جستجو باشد

اکنون که هدف جستجو را میدانید ، زمان آن رسیده ، محتوایی منتشر کنید تادقیقا آنچه را که جستجوگر به دنبال آن است را ارائه کند.

به عنوان مثال ، هنگامی که نتایج جستجوی گوگل را برای عبارت “چطور مشترکین یوتیوب را جذب کنیم؟” ، بررسی کردیم ، مشخص شد که بیشتر نتایج برای پست های لیستی هستند . بنابراین با اینکه کلمه کلیدی با”چطور” همراه شده ، اما برای آن یک آموزش گام به گام نباید نوشت .

بلکه نیاز به یک محتوای لیستی دارد و این دقیقا همان چیزی است که کاربر به دنبال آن میباشد و باعث میشود محتوای شما بهترین رتبه را بگیرد.

بهینه سازی مجدد محتوای قدیمی برای جستجوی هدف

بهینه سازی جستجو هدف فقط برای مطالب جدید نیست. شما میتوانید محتوای قدیمی خودتان را کمی تغییر دهید تا برای جستجوی هدف آماده تر و بهتر بشود.

به عنوان مثال ، یکی از پست های ما با عنوان کمپین سئو رتبه خوبی داشت ، اما هرچه گوگل بیشتر متوجه شد که هدف افراد از این جستجو چیست ، محتوای ما با افت رتبه مواجه شد.

درواقع وقتی کاربری کمپین سئو را جستجو میکند ، به دنبال این نیست که بایک نمونه مطالعاتی مواجه شود ، بلکه قصد دارید لیستی از مراحل کار را بداند.

بنابراین ما آن محتوا را به یک راهنمای گام به گام و راحت تبدیل کردیم که باعث شد، ترافیک ارگانیک صفحه به ۵۷.۹۸ درصد برسد.

بیشتر بدانید :

مبارزه با کاهش CTR  ( نرخ کلیک )

نمیتوان انکار کرد که کاهش کلیک های ارگانیک روی وب سایت ، نرخ کلیک را هم کاهش میدهد.

در حقیقت ، یک تحقیق و مطالعه صنعتی نشان داد ، نرخ کلیک ارگانیک در جستجو با دستگاه موبایل از سال ۲۰۱۵ حدود ۴۱.۴ درصد کاهش یافته است.

راز خاصی پشت این قضیه نیست ،چراکه گوگل نتایج جستجوی ارگانیک را با در نظر گرفتن بخش های تبلیغات ادوردز ، بخش های پرسش و پاسخ و قسمت ” سوالات متدوال مردم ” وموارد دیگر جمع میکند.

برای ماندن در نتایج جست و جو ، سایت شما در گوگل باید طوری باشد که فریاد بزند “بر روی من کلیک کن” … در غیر این صورت نادیده گرفته می شود.

در url خود از کلمه کلیدی استفاده کنید

در اوایل سال جاری ، ما نتایج مطالعه درباره ctr طبیعی یک نمونه بزرگ را منتشر کردیم و یکی از جالب ترین ها این بود که URL های که شامل کلمه کلیدی بودند ، نسبت به URL هایی که در آنها کلمه کلیدی اصلی به کار نرفته بود ، ۴۵ درصد نرخ کلیکی بیشتری داشتند.

استفاده از تیترها و عناوین احساسی

مطالعات نشان میدهد، عناوین عاطفی (عناوینی که احساسات کاربر را برانگیزد ) دارای CTRنسبتاً بالایی هستند ، همچنین استفاده از کلمات خیلی سنگین باعث کاهش حدود ۱۴ درصدی نرخ کلیک میشود.

به نظر می رسد جستجوگران گوگل می خواهند بر روی عناوین قانع کننده کلیک کنند. اما اگر عنوانی با آنچه در ذهن آنهاست مطابقت نداشته باشد، روی چیز دیگری کلیک کنند.

توضیحات متا را برای هر صفحه اختصاصی بنویسید

توضیحات متا برای هر صفحه یک مرحله ۲ دقیقه ای ساده است که می تواند CTR شما را تقریباً ۶٪ افزایش دهد.

معرفی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *